Reference – ukázka pro překladatelské firmy

Podstránka Reference na vašich překladatelských stánkách zpravidla obsahuje seznam firem, pro které jste pracovali; často formou odkazů nebo skupiny log. Pro mě jako pro zákazníka je ale nejdůležitější vědět, jak byli dotyční spokojeni; to z prostého seznamu nijak nevyplývá a přitom je to ta nejdůležitější informace.

Přidejte na tuto stránku vašeho webu celostránkovou verzi certifikátu, kde živí lidé vyjadřují konkrétní pozitivní zkušenost s vaší firmou. Osobní doporučení jsou velmi účinnou formou sociálního marketingu, kterou obtížně nahradíte jiným způsobem. Každý zákazník chce firmu, se kterou bylo spokojeno hodně zákazníků před ním.

Osobními doporučeními zákazníka získáte a zúročíte peníze vložené do propagace vašich stránek. Budoucí klient může akceptovat i vyšší cenu, protože osobní doporučení ho přesvědčí, že pracujete fér, bez problémů a plníte termíny.

Celý řetěz od odeslání žádosti o doporučení až po jeho zveřejnění na vašich stránkách probíhá bez vaší práce. Certifikát se po vložení kódu automaticky aktualizuje o nově přidaná doporučení.

logotypy